Blog

Cílem předmětu bylo vyzkoušet si první polovinu dvojitého diamantu na reálných projektech. Naše skupina dostala za úkol zpracovat téma Wellbeingu studentů KISKU.

Digitální design bez bariér byl jedním z lepších překvapení tohoto semestru. Při jeho zápisu jsem si moc nedokázala představit, čeho všeho se předmět bude dotýkat. Musím říct, že jsem byla mile překvapena.

Upřímně mi tento předmět vůbec nesedl. Programovali jsme v aplikaci Scratch, ve které jsme se učili programovat na gymnáziu, takže prvních pár hodin bylo nostalgických. Potom to ale šlo z kopce. Myslím si, že kdybychom raději programovali v nějakém programu - Python nebo Javascript, tak nám to dá mnohem víc.

U tohoto předmětu musím vyzdvihnout dvě věci. Za prvé byl celý vyučovaný online formou samovýuky, což mi v nabitém jarním semestru usnadňovalo život. Zároveň byly i párkrát do semestru online setkání, kde jsme se mohli pobavit nad naší prací v hodinách. Za druhé - vyučující dával obsáhlé zpětné vazby a dával je rychle.

Informační chování mi nic moc nedalo a spíš jsem jej musela přetrpět. Vážně mě to vůbec nebavilo. Možná to bylo i tím, že nejsem původně z KISKu. Co ale musím vyzdvihnout jsou organizační schopnosti doktorky Vizváry. Opravdu se mi hodně zamlouvalo, jak nám hned na začátku sdělila, co všechno po nás v průběhu semestru bude chtít (bylo toho celkem...

© 2023 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.