ISKM81 Propagace na sociálních sítích

08.01.2024

Předmět ISKM81 Propagace na sociálních sítích se vyučoval v šesti čtyřhodinových blocích jednou za dva týdny. V průběhu semestru jsme vypracovávali v menších skupinkách několik úkolů (bylo jich vážně malinko). Časově náročný předmět moc nebyl. Největší výzvou bylo na něj přijít včas (začínal v úmorných 8:00). Hlavním cílem předmětu bylo naučit se s Facebook Business Managerem a nastavování online reklam.

V semináři jsme probrali:

  • Sociální sítě jako propagační kanál (obsah a reklamu na sociálních sítích; sítě jako součást propagačního mixu, návaznost na marketingovou strategii; místo a role ve funnelu
  • Company, customer, competitors
  • Ads Manager, publika, pixel a měření, knihovna reklam
  • Cíle, typy a strukturu kampaní, tvorba kampaní, setů a reklam
  • Formáty reklamy, témata, kreativa
  • Pravidla inzerce
  • Postupná optimalizace, možnosti vyhodnocování (systém vs. webová analytika), metriky, práce s rozpočty, řešení problémů, reporting, vizualizace dat.
  • Pokročilé techniky propagace – dynamická reklama, katalog a feed produktů, A/B testování, automatizace, API.

Předmět byl ukončen písemnou zkouškou a prezentací závěrečného projektu. Seminář bych určitě doporučila i těm největším začátečníkům. Jediné, co k němu bylo potřeba, byl účet na Facebooku (ten má v dnešní době asi každý) a troška chuti se něco naučit.

© 2023 Všechna práva vyhrazena
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky
Používáme cookies, abychom zajistili správné fungování a bezpečnost našich stránek. Tím vám můžeme zajistit tu nejlepší zkušenost při jejich návštěvě.

Pokročilá nastavení

Zde můžete upravit své preference ohledně cookies. Následující kategorie můžete povolit či zakázat a svůj výběr uložit.