ISKM81 Propagace na sociálních sítích

Předmět ISKM81 Propagace na sociálních sítích se vyučoval v šesti čtyřhodinových blocích jednou za dva týdny. V průběhu semestru jsme vypracovávali v menších skupinkách několik úkolů (bylo jich vážně malinko). Časově náročný předmět moc nebyl. Největší výzvou bylo na něj přijít včas (začínal v úmorných 8:00). Hlavním cílem předmětu bylo naučit se s Facebook Business Managerem a nastavování online reklam.
V semináři jsme probrali:
- Sociální sítě jako propagační kanál (obsah a reklamu na sociálních sítích; sítě jako součást propagačního mixu, návaznost na marketingovou strategii; místo a role ve funnelu
- Company, customer, competitors
- Ads Manager, publika, pixel a měření, knihovna reklam
- Cíle, typy a strukturu kampaní, tvorba kampaní, setů a reklam
- Formáty reklamy, témata, kreativa
- Pravidla inzerce
- Postupná optimalizace, možnosti vyhodnocování (systém vs. webová analytika), metriky, práce s rozpočty, řešení problémů, reporting, vizualizace dat.
- Pokročilé techniky propagace – dynamická reklama, katalog a feed produktů, A/B testování, automatizace, API.
Předmět byl ukončen písemnou zkouškou a prezentací závěrečného projektu. Seminář bych určitě doporučila i těm největším začátečníkům. Jediné, co k němu bylo potřeba, byl účet na Facebooku (ten má v dnešní době asi každý) a troška chuti se něco naučit.